Samsung îşi promovează produsele cu o mega experienţă VR în Japonia, cu surfing, rollercoaster şi pescuit simulat

467 ori
<b>Samsung îşi promovează produsele cu o mega experienţă VR în Japonia, cu surfing, rollercoaster şi pescuit simulat</b>Samsung nu ezită să realizeze un artificiu de PR atunci când are ocazia, iar în Japonia promovarea se face pe bază de experienţă VR. Astfel, Samsung a amenajat o zonă special dedicată lui Galaxy S Edge şi Gear VR în una dintre staţiile de tren/metrou..

Samsung nu ezită să realizeze un artificiu de PR atunci când are ocazia, iar în Japonia promovarea se face pe bază de experienţă VR. Astfel, Samsung a amenajat o zonă special dedicată lui Galaxy S Edge şi Gear VR în una dintre staţiile de tren/metrou din Tokyo.

Expoziţia are loc între 19 mai şi 8 iunie, sub umbrela lui "Galaxy Studio". E vorba de o zonă amplă, cu multe sisteme de divertisment, inclusiv un mini cinema 4D, pe bază de Gear VR şi scaune care se înclină pentru a simula un roller coaster de exemplu. Distracţia nu se termină aici! Există şi o secţiune specială, cu o placă de surf şi Gear VR, care simulează o sesiune de surfing în Tahiti.

Cireaşa de pe tort include şi o zonă tip acvariu unde puteţi prinde peştişori aurii virtuali, folosind un Galaxy S7 Edge pe ecranul căruia sunt afişaţi peştii. Telefoanele sunt amestecate printre peşti reali şi utilizatorul se poate scufunda printre ei pentru a-i prinde. Mai există şi un stând unde sunt expuse toate produsele de top Samsung, inclusiv smartwatch-uri şi camera Gear 360, dar şi o secţiune dedicată Jocurilor Olimpice din acest an.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×