Se pare ca viitorul advertisingului nu este unul stralucitor si scump, ci unul al emotiilor, de vreme ce Samsung a dat lovitura cu clipul promotional pe care il puteti admira dand click pe imaginea urmatoare:
Putem vedea oameni normali, europeni, dansand pe strada in mod spontan ca metoda de promovare a noilor telefoane cu functii muzicale de la Samsung. Clipul poarta numele de "Europe United" si face trecerea prin 10 mari orase europene: Londra, Paris, Berlin, Roma, Praga, Ibiza, Barcelona, Moscova, Edinburg si Galway. Dupa editare si alegerea sectiunilor care fac parte din clipul final, "dansatorii" inclusi au primit cate un telefon Samsung gratuit.
Compania SX Media a realizat acest spot, care este disponibil acum pe YouTube, devenind din ce in ce mai popular printre internauti. Iata ca pentru a realiza o reclama de calitate nu este nevoie de fonduri impresionante, de artificii, de "musculite care traiesc doar o zi" sau de femei imbracate sumar. Esentiala este emotia emanata de clip si implicarea celor participanti, care isi doresc cele "15 minute de faima" si atat.
Clip Video: