Astăzi, în cadrul unei conferințe de presă ce a avut loc în București, cei de la eMAG au prezentat pe lângă datele statistice cu privire la investițiile realizate, și noile categorii de produse ce vor fi abordate în acest an, categorii de produse printre care se numără: fashion, sport, auto și food.
Din punct de vedere al investițiilor realizate de către eMAG în dezvoltarea regională și diversificarea categoriilor de produse, aflăm că a fost pusă la bătaie suma de 11.5 milioane de euro. Pe lângă introducerea noilor categorii de produse, eMAG speră ca până la sfârșitul acestui an să se ajungă la un număr de 1000 de angajați.
De asemenea, eMAG a precizat și faptul că în acest an se așteaptă o creștere cu până la 40% a vânzărilor și se țintește o cifră de vânzări de peste 260 milioane de euro. Iulian Stanciu, director general eMAG, a declarat: „Creșterea mare a vânzărilor în acest an este rezultatul transformării prin care trece eMAG prin investiții din ce în ce mai mari. Folosim din ce în ce mai multă tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional și adresăm un număr în creștere de categorii”.
în acest an, eMAG se va concentra în același timp atât pe dezvoltarea regională, cât și pe lansarea unor noi categorii de produse, printre care se numără și cele alimentare. Rămâne de văzut cum va fi privită această inițiativă eMAG de a intra și în domeniul alimentar. Voi ce părere aveți despre planurile eMAG pentru 2014?