78 de milioane de consumatori din SUA au primit reclame pe telefonul mobil in ultimul trimestru al anului trecut, conform unui nou raport lansat de catre providerul de continuturi Limbo.
Studiul a implicat 1000 de adulti din State Unite si a fost efectuat de catre GFK/NOP Research. Compania a dedus ca SMS-ul este o metoda foarte eficienta de a intra in contact cu orice consumator prin intermediul advertisingului mobil. Din 250 de utilizatori de terminale mobile din SUA, 141 de milioane (56%) folosesc SMS-urile, cea mai populara modalitate de comunicare non-voce. In comparatie cu acest numar, 67 de milioane de clienti folosesc Internetul, ceea ce inseamna ca SMS-ul este de 2 ori mai popular decat web-ul, in cazul advertisingului mobil.
Acelasi studiu arata ca unul din 3 utilizatori de telefoane mobile au vazut sau auzit o reclama mobila in ultimul trimestru al lui 2007, SMS-ul fiind mediul dominant pentru astfel de reclame. O treime dintre persoanele care au primit o reclama pe telefon isi amintesc de faptul ca aceasta promova un brand, iar 41% dintre femei isi amintesc reclama in sine, in vreme ce doar 27% dintre barbati au retinut reclamele. Totusi, SMS-ul nu este singura modalitate de a face reclama si de a atinge consumatorii. Microsoft a inceput in urma cu o luna implementarea de reclame, care pot fi vizualizate de catre clientii MSN Mobile, generand venituri suplimentare.
In Septembrie Google a lansat AdSense pentru mobile, serviciul acestora plasand reclame contextuale si continuturi web mobile. Publisherii AdSense castiga bani din numarul de clickuri al vizitatorilor. In vreme ce unii sunt sceptici in legatura cu potentialul advertisingului mobil, vanzarile generate de astfel de reclame au atins pragul de 421 de milioane de dolari in 2006. Suma se va ridica la 5 miliarde de dolari pana in 2011, doar in SUA, confom firmei de cercetari eMarketer.