Poșta Română continuă procesul de digitalizare! Consultă piața pentru a cumpăra încă 3000 de lockere în stil easybox

726 ori
<b>Poșta Română continuă procesul de digitalizare! Consultă piața pentru a cumpăra încă 3000 de lockere în stil easybox</b>În urmă cu câteva luni discutam despre procesul de digitalizare demarat de Poșta Română. În această vară au fost amplasate în oficiile poștale primele cutii poștale digitale din toată țara pe modelul easybox. Acum aflăm prin intermediul economica.net că P

În urmă cu câteva luni discutam despre procesul de digitalizare demarat de Poșta Română. În această vară au fost amplasate în oficiile poștale primele cutii poștale digitale din toată țara pe modelul easybox. Acum aflăm prin intermediul economica.net că Poșta Română consultă piața și cere oferte pentru a achiziționa alte 3000 de lockere, precum și o linie de sortare automată a coletelor, cu ajutorul cărora vrea să recâștige cotă de piață și să devină mai competitivă. Detalii avem mai jos.

Se pare că din cele 3000 de cutii digitale, 2000 vor fi amplasate în exteriorul oficiilor poștale din toată țara, iar 1000 în interiorul acestora. Totodată, aflăm că linia de sortare automată a coletelor va fi amplasată în cadrul Centrului Regional de Tranzit București. Cutiile poștale digitale vor fi prevăzute cu ecran tactil de dimensiuni mari (minim 15 inch, maxim 17 inch) și vor fi utilizate pentru promovarea și vânzarea altor produse și servicii furnizate de Poșta Română.

Cât despre achiziția liniei automate de sortarea coletelor, ea face parte din programul amplu de investiții al Poștei de dezvoltare și modernizare a tehnologiilor utilizate în relația cu clienții. Odată instalată, linia va optimiza fluxul de colete, transportul și va reduce timpii de circulație a coletelor. Va fi diminuat efortul uman, iar condițiile de muncă ale salariaților vor fi îmbunătățite

Odată cu achiziția liniei de sortare, Poșta Româna va implementa standardul operațional Z+1, urmărind majorarea cotei de piață, creșterea veniturilor și maximizarea profitabilitații pe segmentul de colete. Conform sursei citate, beneficiile ar fi multiple:

  • reducere de costuri de prelucrare și implicit al tarifelor practicate pe termen mediu și lung;
  • creșterea satisfacției clienților;
  • eficientizarea activității de prelucrare și transport;
  • îmbunătățirea calității serviciilor furnizate;
  • recâștigarea cotei de piață pe segmentul de colete;
  • practicarea unor tarife concurențiale pe piața de profil;
  • optimizarea operațională a fluxului de sortare și tranzit;
  • obținerea unui standard operațional Z+1;
  • creșterea competitivității și dezvoltarea liniilor de business ale companiei;
  • creșterea traficului de colete;
  • creșterea veniturilor;
  • îmbunătățirea imaginii Companiei Naționale „Poșta Română”;
  • îmbunătățirea condițiilor de muncă ale salariaților.

Compania Națională „Poșta Română” spune că se confruntă cu provocări majore externe și interne pe segmentul de „Coletărie”, și anume: intensificarea concurenței prin creșterea numărului de competitori și investiții majore ale competitorilor deja existenți pe piață, în: logistică, IT, retehnologizare și digitalizare (proiecte cu caracter inovativ).

Încă din luna februarie era anunțată investiția în primele 3000 de lockere, iar ea face parte din strategia investițională de modernizare și digitalizare a companiei, cu finanțare externă de 40 milioane de euro. Noile proiecte sunt susținute de o echipă de consultanță externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România și Cargus, are o experiență semnificativă pe piața internă de curierat.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×