Analistii de la Credit Suisse au o predictie care ii va incanta pe fanii terminalelor Palm: Sprint ar putea vinde noul Palm Pre la un foarte atractiv pret de 150 de dolari, impreuna cu un abonament.
Astfel, operatorul american va incerca sa ofere publicului un rival pentru iPhone-ul de 199 de dolari oferit de AT&T. Sprint ar putea incerca sa castige noi clienti cu aceasta ocazie, profitand de popularitatea dobandita de Pre, chiar si inainte de lansarea acestuia. AT&T a aplicat de asemenea acesta strategie, atunci cand a ieftinit iPhone-ul, scazandu-i pretul de la 500 de dolari la 199 si atragand milioane de noi clienti.
Credit Suisse isi continua predictiile, afirmand ca Sprint va vinde nu mai putin de 4.3 milioane de unitati Palm Pre pana in 2010, cu mult mai putin de cele 17 milioane de terminale Apple iPhone vandute pana acum. Ramane de vazut daca acest pret ultra atractiv de 150 de dolari va fi pastrat si de operatorii europeni gen Vodafone sau T-Mobile.