OPPO renunţă la logo-ul verde şi trece la unul mai sobru

1.594 ori
<b>OPPO renunţă la logo-ul verde şi trece la unul mai sobru</b>OPPO a fost cunoscută pentru logo-ul său verde în ultimii ani şi iată că în această săptămână a făcut o schimbare. A trecut la un logo gri pe fundal negru, unul mai sobru. Am o teorie în această privinţă şi o aflaţi mai jos

OPPO a fost cunoscută pentru logo-ul său verde în ultimii ani şi iată că în această săptămână a făcut o schimbare. A trecut la un logo gri pe fundal negru, unul mai sobru. Am o teorie în această privinţă şi o aflaţi mai jos.

Poreclită în China "Fabrica Verde" din cauza logo-ului, compania a făcut această schimbare de brand recent. Într-o declaraţie oficială, creatorul lui Find N2 Flip a precizat că schimbarea este gândită pentru a crea o imagine de brand mai sofisticată şi modernă. E nevoie de un nou start, mai ales după problemele avute în Europa în ultima vreme. 

E vorba despre procesele pentru brevete pierdute cu Nokia, care au dus la interdicţia vânzării de produse OPPO în Germania şi Franţa. OPPO va începe să folosească accente întunecate pentru logo-urile de pe produsele sale pe viitor, iar schimbările s-au observat deja pe paginile sale de social media. Pe viitor logo-ul va fi complet monocrom.

În unele cazuri literele logo-ului sunt albe pe fundal negru. Studiile arată că un astfel de logo e mai minimalist şi atrage mai mult publicul tânăr, faţă de cel verde. Compania a investit mult în parteneriate sportive în ultimii ani, de la cel cu Roland Garros, Wimbledon, Champions League, a avut o colaborare cu FC Barcelona şi cu League of Legends în zona esports.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×