Intraţi în luna august 2023 începem să primim în sfârşit detalii despre cum au mers business-urile producătorilor de telefoane prin primul semestru al anului. Aflăm că OPPO spre exemplu e acum pe locul întâi la livrări în China şi pe locul 4 la livrări globale.
Compania, care a primit un salt de imagine devenind sponsor Champions League, Roland Garros şi Wimbledon a reuşit să fie împinsă în faţă şi de popularitatea lui Find N2 Flip şi a seriei Find X6. Faptul că e pe locul 4 global şi pe 1 în China e confirmat de către cei de la Canalys.
Counterpoint Research estimează că livrările globale de smartphone-uri pliabile vor creşte cu o rata anuală compusă de 114%, între 2019 şi 2024. Urmează să crească de 4 ori între 2022 şi 2025, pentru a ajunge la 55 de milioane de unităţi. Producătorii chinezi de smartphone-uri sub brand propriu, inclusiv OPPO au investit în segmentul smartphone-urilor pliabile, ducând China la nivel global de lider, cu o cotă de piaţă de 26% în 2022.
Că tot am menţionat China, OPPO avea acolo o cotă de 31% din piaţa smartphone-uri pliabile în primul trimestru din 2023. A devenit astfel lider pe acest segment de creştere. La nivel de produs, OPPO Find N2 Flip a depăşit celelalte pliabile, cu 15% din vânzările de smartphone-uri pliabile din China din ianuarie până în mai 2023.
Este primul telefon cu clapetă care a venit cu un ecran secundar mai mare, de altfel, pornind acest trend, urmat apoi şi de Motorola şi Samsung. OPPO şi-a crescut cota de piaţă de la 5% în T1 2022 la 13% în T1 2023.