Veștile bune sosesc la început de săptămână, iar astăzi chiar pe final de lună iulie aflăm că OPPO și-a mai adăugat în palmares un parteneriat global. De această dată gigantul din lumea smartphone colaborează cu UEFA și devine astfel partener oficial al UEFApentru mai multe competiții din fotbal precum UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Fustal Champions League și finala UEFA Youth League, pentru următoarele sezoane.
Iată ce spune William Liu, președinte Global Marketing, OPPO:
„Suntem încântați să colaborăm cu UEFA și să lucrăm împreună pentru a inspira fanii fotbalului
în timpul competițiilor.”
Suntem informați cu privire la faptul că OPPO va lucra îndeaproape cu UEFA pentru a evidenția momentele importante care se petrec în joc și în atmosfera jocului, pentru a ajuta fanii să fie martori, să asculte și să împărtășească întâmplări esențiale de la turneele din 2022-23 și 2023-24.
De asemenea, OPPO spune că prin această colaborare cele două părți vor lucra împreună pentru a prezenta unghiurile nevăzute din spatele celor mai mari momente și pentru a inspira fanii fotbalului. OPPO se va bucura de o vizbilitate ridicată, urmând a apărea pe fundaluri de difuzare și pe stadioane, inclusiv pe reclamele perimetrale extinse, pe site-ul web și pe rețelele sociale ale UEFA Champions League.
Toate momentele de inspirație surprinse în timpul meciurilor vor fi distribuite într-o galerie OPPO de pe site-ul UEFA Champions League și pe o pagină dedicată OPPO de pe site-ul UEFA Champions League. Acest parteneriat va pune în valoare terminalele OPPO, seriile Find și Reno, cât și produsele IoT noi și viitoare, precum căștile și un nou smartwatch.
Vă reamintesc faptul că OPPO este deja în al 4-lea an de parteneriat cu Wimbledon și Roland Garros, dar și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC).