Reclamele video sunt cea mai usoara modalitate pentru producatorii de handseturi de a-si prezenta produsele consumatorilor, desi multe dintre aceste spoturi fac uneori promisiuni pe care terminalele nu le pot respecta. Este si cazul noii reclame a lui iPhone 3G, interzisa in Marea Britanie de ASA (Advertising Standards Authority).
Spotul era destinat difuzarii TV, dar nu va mai ajunge pe televizoarele britanicilor. El este opera mintilor luminate de la Apple si O2, iar conform celor de la BBC, reclama prezinta smartphone-ul Apple drept un terminal care incarca paginile Web extrem de rapid, impresionand prin viteza si in cazul lui Google Maps.
Problema a aparut in momentul in care 17 persoane au facut plangere la ASA in legatura cu reclama, afirmand ca aceasta i-a indus in eroare si ca au crezut ca noul iPhone este la fel de bun pe cat se afirma in clip, la capitolul viteza. Evident, Apple UK a mentionat faptul ca aceasta comparatie a vitezei este facuta cu iPhone 2G si depinde de performantele retelei, dar decizia ASA ramane neschimbata. Vom vedea si in SUA o astfel de interzicere a reclamei?
Ceva ne spune ca nu...
Sursa: Unwiredview.com