Nu cu mult timp în urma Microsoft și-a exprimat dezamăgirea cu privire la vânzările și cota de piață a lui Windows Phone 7, dar asta nu înseamnă că gigantul din Redmond nu continua să împingă în fata acest OS. și asta mai ales la capitolele marketing și advertising...
Tocmai am aflat că MS va cheltui 44 de milioane de dolari pentru a promova terminalele Windows Phone de la Nokia și Samsung pentru perioada sărbătorilor de iarnă și asta doar în Marea Britanie. Mi-e și frică să mă gândesc cât va costa la nivel global această promovare, dar gigantul are de unde, de vreme ce câștiga 444 de milioane de dolari pe an doar din brevete de utilizare Android ale rivalilor precum HTC sau Samsung.
Din totalul de 44 de milioane de dolari adică 28 de milioane de lire sterline, Nokia va avea alocat un buget de advertising de 20 de milioane de lire, restul mergând la Samsung. Pare evidentă alegerea, având în vedere popularitatea brandului și faptul că e posibil să vedem nu unul ci două sau chiar 3 telefoane Nokia cu WP7 în viitorul apropiat. în plus, Samsung a făcut declarații recente cu privire la o posibilă încetare a colaborării cu Microsoft...