Desi nu pare caracteristic celor de la Google să renunțe la un proiect prea ușor, iată că o fac. Și într-o manieră de neașteptat. Exact când credeam că Motorola s-a stabilit ca segment mid/low end pentru Google, aceștia aruncă mingea în terenul Lenovo.
Aceasta pentru suma de 2.91 Miliarde de dolari SUA. O cifră destul de "subțire" dacă ne gândim la faptul ca Google a cumparat Motorola pentru suma de 12,5 miliarde USD. Dar oare pe termen lung, cine are de câștigat? Mișcarea se bazează pe faptul că Larry Page - CEO Google, este de părere că Motorola are șanse mai bune să supraviețuiască, de fapt să crească cu Lenovo, în condițiile unei piețe “super competitive”.
O explicație pentru decizia CEO-ului Google, acesta o furnizează într-un mod în care pare să-i evidențieze pe cei de la Lenovo într-un mod mult prea - zic eu - pozitiv. Astfel, se amintește despre prezența pe termen lung (f. lung) a Lenovo pe piață și nu în ultimul rând de cea mai importantă achiziție a acestora - respectiv marca ThinkPad de la IBM. Afacerea nu a fost încă aprobată în State și China dar CEO-ul Google se arată foarte optimist în această privință și nu numai. Și aceasta în contextul în care tot Larry Page este cel care apreciază că, cele mai recente modele Motorola (Moto X, Moto G), au avut și au un succes fantastic. Și atunci unde este adevărata motivație?
Puteți citi comunicatul oficial de presă al celor de la Lenovo, aici.
Gabriel Bobon, mulțumim pentru pont!