Motorola lansează campania de informare #motorealism prin care încurajează la autenticitate; Moto G60 se pregătește de lansare cu o super ofertă

2.014 ori
<b>Motorola lansează campania de informare #motorealism prin care încurajează la autenticitate; Moto G60 se pregătește de lansare cu o super ofertă</b>La început de săptămână am avut treabă, asta pentru că cei de la Motorola au ținut să ne invite la un eveniment special de presă, unul desfășurat după o lungă pauză pentru brand din cauza restricțiilor. Evenimentul a avut loc

La început de săptămână am avut treabă, asta pentru că cei de la Motorola au ținut să ne invite la un eveniment special de presă, unul desfășurat după o lungă pauză pentru brand din cauza restricțiilor. Evenimentul a avut loc în București, la Maison 13 într-un spațiu special creat pentru prezentări și expoziții, fiind respectate măsurile impuse de autorități, inclusiv cu o zonă pentru testarea celor prezenți.

Cât despre noutăți, evenimentul a avut ca subiect central lansarea campaniei #motorealism, o campanie de informare care vizează democratizarea accesului la tehnologie. Prin această inițiativă brandul încurajează utilizatorii să fie exact așa cum sunt ei, făcând apel la realitate, acceptare și autenticitate, fiind creată cu aceată ocazie și platforma online www.motorealism.ro.

MOTO

Aici cei interesați vor regăsi o serie de episoade video în care sunt exemplificate diverse ipostaze care denaturează momentele reale în detrimentul unui fals care costă timp și efort. Tot pe această platformă se vor găsi și regulile motorealismului, cât și informații despre una dintre cele mai importante lansări de produse ale companiei, familia de telefoane Motorola Edge 20, serie care a și inspirat această nouă campanie de informare.  

La fața locului au participat și diverși oficiali ai Motorola, printre care și Oana Hulub, Marketing Manager Motorola, care a declarat următoarele:

„#Motorealism este un demers natural al unei promisiuni de brand, pentru că Motorola a fost întotdeauna despre oameni, despre democratizarea accesului la tehnologie si despre un portofoliu extins, care acoperă nevoile consumatorilor. Lansăm acum această campanie pentru că telefoanele se află în centrul vieții noastre mai mult ca oricând, însă cu toate acestea realitatea tinde să fie prezentată distorsionat pe rețelele sociale. Motorealismul se adresează tuturor utilizatorilor de telefoane mobile și își dorește să fie vocea lor. Sperăm să îi inspirăm să trăiască momentul și să se bucure de viață conform propriilor valori și preferințe. De altfel, îi încurajăm să ne arate viața lor așa cum este, fără filtre și fără constrângeri sociale, pentru că poveștile adevarate sunt cele care inspiră și ne dau curaj tuturor. Prin #motorealism le spunem tuturor să fie asumați, să fie reali în tot ceea ce comunică în mediul online, să fie exact așa cum sunt ei."

Un alt detaliu dezvăluit în cadrul evenimentului de astăzi a fost acela că prin această campanie #motorealism, Motorola vizează și apropierea de Generația Z, care este puternic ancorată în digital. Brandul vrea să deschidă conversația online despre rolul pe care îl joacă tehnologia în viața fiecăruia dintre noi, despre cum putem învăța unii de la alții lecția responsabilități, curajului și a adevărului, doar pornind de la premisa că fiecare persoană care-și prezintă realitatea are puterea de a-i inspira și pe ceilali.

#motorealism este practic un demers de conștientizare a frumuseții vieții așa cum este ea, fără filtre, fără editare și doar despre momentele care ne fac oameni. Campania are și un ambasator, pe comediantul Costel Bojog pe care îl știți de la stand-up și care va fi vedta unei serii de clipuri video care ilustrează situații obișnuite, din viața reală, cu care fiecare s-a confruntat la un moment dat, dar care nu prea sunt expuse pe rețelele de socializare.

Motorola

Un prim clip din serie poate fi urmărit mai sus, iar noi materile video vor fi publicate la fiecare două săptămâni pe www.motorealism.ro. Tot în cadrul evenimentului am mai aflat și detalii despre creșterile înregistrate de Motorola, care acum în ultimul an a înregistrat creșteri importante pentru baza de clienți, dublând bussines-ul.

Pe final de eveniment am mai aflat și faptul că ni se pregătește lansarea lui Moto G60 în România, telefon care va avea parte de o ofertă de nerefuzat la Altex. Din data de 10 octombrie va fi deschisă o etapă de înregistrare prin care cei înscriși vor beneficia de un voucher de 500 lei pentru achiziția lui Moto G60, telefon cu preț recomandat de 1399 lei.

Voucher-ul va fi acordat pe e-mail și va putea fi utilizat pe altex.ro doar pe data de 13 octombrie pentru comanda telefonului. Acest Moto G60 are ecran 120Hz de 6.8 inch, procesor Snapdragon 732G, 6 GB RAM, cameră foto de 108 mpx în spate și baterie de 6000 mAh. Va fi un best deal și Motorola ne asigură de faptul că prețul la care se ajunge cu aplicarea voucherului va fi cel mai mic, chiar și dacă se iau în calcul viitoarele promoții, precum Black Friday. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×