Horațiu Dimulescu, manager în cadrul diviziei de mobile advertising a Vodafone România declară într-un interviu acordat MONEY.ro că piața de mobile advertising a crescut cu 50% în România. Dimulescu dă exemplu o companie din industria auto, care anul acesta a investit 20 de mii de euro pentru o campanie de mobile advertising. O astfel de campanie include, pe lângă clasicele mesaje MMS și SMS, bannere pe microsite-uri și publicitate de tip bill insert, prin intermediul căreia utilizatorul de telefonie mobilă primește un mesaj promoțional alături de factura la telefonul mobil.
O campanie de mobile advertising trebuie sa îndeplinească mai multe conditiiții pentru a fi eficientă. Criteriile după care publicul țintă poate fi targetat în cadrul publicității de mobile advertising sunt: vârsta, genul, venitul potențial, care se calculează în funcție de valoarea facturii la telefonul mobil, localitatea, tipul de serviciu utilizat (MMS, Internet etc.) tipul telefonului, tipul de client (cartelă sau abonament) geolocație. Ca pondere, serviciile de publicitate prin intermediul SMS-urilor ocupă, ca și anul trecut, cea mai mare pondere dintre serviciile de mobile advertising ale Vodafone: aproximativ 70%, susține Dimulescu.
Oficialul Vodafone mai adaugă că mesajele multimedia (MMS) au înregistrat în 2010 o creștere a ratei de răspuns de până la 60%. Rata de răspunsuri la MMS-uri este de aproximativ 5%, la SMS-uri între 2 și 4%, iar la bill insert de peste 5%.