Microsoft a anuntat astazi ca este gata sa achizitioneze firma europeana de advertising mobil, ScreenTonic. Astfel producatorul lui Windows Vista isi va intari pozitia in domeniul advertising-ului pe telefonul mobil.
Cu toate acestea gigantul producator de software (si nu numai) nu a dat detalii in legatura cu aspectele financiare ale tranzactiei. ScreenTonic isi are sediul in Paris si este una dintre primele companii din Europa care s-au ocupat cu dezvoltarea platformei destinate managementului si plasarii reclamelor pe Internet, in varianta sa mobila.
ScreenTonic este de asemenea o agentie de advertising pentru companiile care doresc sa inceapa campanii de marketing pentru telefoane mobile. Printre acestea se numara "3i" si "I-Source Gestion". Industria advertisingului pe telefonul mobil este inca la inceputuri, in comparatie cu advertisingul pe Internet, dar reprezinta totusi o zona de interes pentru Microsoft si competitorii sai in domeniu, Yahoo si Google.
Advertisingul online a devenit o industrie de miliarde de dolari in doar cativa ani, iar companiile mari spera ca si varianta mobila va avea aceeasi soarta.