Am mai văzut campanii de promovare dubioase sau sexiste până acum, mai ales la OnePlus, dar premiul cel mare merge la LG Polonia. Dintr-un motiv sau altul filiala poloneză a simţit nevoia să posteze un video pe TikTok în care prezenta un bărbat bătrân şi pervers care făcea poze pe sub fusta unei fete care urca pe scări. Promova astfel un LG V60.
Fata se întorcea spre el in video şi apuca telefonul LG V60 folosit de făptaş, dând apoi scroll în dreapta în galerie pe ecranul secundar al husei speciale. În loc să găsească pozele compromiţătoare şi să îl prindă, găsea numai selfie-uri cu perversul. Domnişoara îi dă înapoi telefonul până la urmă, iar "nenea" da scroll în direcţia opusă şi găseşte pozele compromițătoare.
LG evident şi-a şters video-ul, dar un utilizator Twitter l-a salvat şi postat pe reţeaua de socializare (poate fi văzut aici). Fotografiile de tip "upskirt" sunt ilegale în multe ţări de pe glob, iar Japonia are o problemă reală cu ele. Încă nu e clar ce a vrut să exprime LG Polonia cu acest material: că LG V60 e bun pentru perverşi?
Între timp LG şi-a cerut scuze, afirmând că acel clip nu a urmat "procesul clasic de aprobare pentru content social media şi a fost prost conceput spotul". Clipul a avut deja 2 milioane de vizualizări şi aici mă refer la cel repostat pe Twitter, nu la original. O problemă de imagine e ultimul lucru de care are nevoie LG acum, între vânzări slabe de telefoane, lipsa unui flagship real şi un LG Velvet prea scump.