iPhone X s-a vândut clar mai bine decât iPhone 8 în primul weekend de disponibilitate

308 ori
<b>iPhone X s-a vândut clar mai bine decât iPhone 8 în primul weekend de disponibilitate</b>Era clar faptul că majoritatea posesorilor de iPhone 7 sau modele mai vechi vor aștepta debutul comercial al lui iPhone X, lucru ce s-a și întâmplat. Aceștia nu au ales varianta iPhone 8 datorită schimbărilor estetice minore, alegând în schimb

După cum era de aşteptat, iPhone X s-a vândut ca pâinea caldă în primul weekend de disponibilitate, depăşind clar modelele iPhone 8. Informaţiile vin de la Localytics şi sucesul lui iPhone X apare chiar şi în ciuda întârzierilor mari ale livrărilor pentru cei care au făcut precomenzi.

Vanzari iPhone X

iPhone X are deja o cotă de 0.93% din toată piaţa de iPhone-uri în primul weekend de vânzări, conform sursei menţionate mai sus. Trebuie totuşi spus că Localytics nu are date concrete de vânzări, de la retaileri sau operatori. Ei folosesc date preluate din utilizarea aplicaţiilor de către consumatori. Firma a creat o platformă ce măsoară engagement-ul pe mobil, aplicat pe 2.7 miliarde de terminale şi 37.000 de aplicaţii (inclusiv web apps)

Vanzari iPhone X

70 de milioane de terminale au fost în eşantionul lor, iar analiza a fost făcută între 3 noiembrie şi 5 noiembrie 2017. A fost făcută apoi o paralelă cu datele adunate de la modelele mai vechi iPhone. Chiar dacă 0.93% nu pare o cotă uriaşă pentru iPhone X, îi este superioară celei de 0.7% atinsă de modelele iPhone 8 în primul weekend de vânzări. Totuşi iPhone X performează mai slab decât iPhone 6, care a atins cota de 2.3% la debut în 2014.

E drept că atunci erau mai puţine iPhone-uri decât acum, deci şi mai puţine alternative şi era mai uşor să creşti rapid la o cotă mai mare. iPhone 6S a atins în primul weekend 1.3%, iar iPhone 7 cota de 1.2% în 2016. Trebuie spus că Apple nu concurează doar cu rivalii, ci şi cu sine însuşi, prin iPhone-urile mai vechi şi mai accesibile. Sunt şanse mari să se ajungă la câteva milioane de unităţi livrate până la final de an şi cheia succesului va fi măsura în care Apple şi partenerii săi se mobilizează la producţie şi livrări la timp.

Dacă da, atunci sezonul sărbătorilor va fi aur curat pentru Apple.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×