După 15 ani de iPhone ai crede că acest dispozitiv nu mai e cool. I se cântă prohodul anual, dar Apple continuă să adune trilioane. Şi suntem în perioada aceea a anului în care tradiţional compania urcă pe primul loc în top 10 producători smartphone, având vânzări mari în perioada sărbătorilor. Acum aflăm că iPhone-ul e în continuare cool, cel puţin conform unor studii din Statele Unite.
Statele Unite dau tonul la tot ce e cool pe glob, fie că ne place sau nu. Şi nu doar Statele Unite, ci mai precis publicul tânăr. Ei bine un sondaj realizat recent de Piper Sandler arată că 87% dintre adolescenţii din SUA deţin un iPhone. Este dublu faţă de cota de acum 10 ani. Nu trebuie neglijat studiul Piper Sandler, deoarece ei fac astfel de studii de 2 ori pe an, pe un eşantion de 14.500 de adolescenţi şi cifrele sunt cât se poate de relevante.
Aflăm şi că 88% dintre adolescenţi se aşteaptă ca un iPhone să fie următorul lor smartphone. Astfel ei dau dovadă de loialitate faţă de acest brand şi având în vedere vârsta lor, ei s-au născut cu iPhone deja existent şi dominant, faţă de adulţii care au prins şi perioada pre-iPhone. E şi ideea aceea de factor cool şi gândiţi-vă ce simt cei 12% dintre adolescenţi care nu pot trimite mesaje prin iMessage şi nu pot juca jocurile de pe Apple Arcade.
Ce e inedit e că a urcat numărul de posesori de iPhone, deşi au crescut foarte mult preţurile. Ele s-au dublat faţă de acum 10 ani. E drept că mulţi dintre adolescenţi au iPhone-uri mai vechi sau părinţii le dau unităţi lor când fac upgrade. Şi Apple Watch e popular, e drept nu atât de popular, cu doar 31% dintre adolescenţii americani deţinând un purtabil de acest gen. 36.8% dintre adolescenţi au un smartwatch de orice marcă, deci gadgetul nu e chiar aşa trendy.
Iper Sandler face sondaje de peste un deceniu şi ultimul a fost făcut pe un eşantion de 14.500 de adolescenţi cu vârsta medie de 15.8 ani în 47 de state.