iPhone SE poate fi privit ca un produs riscant, fiind un telefon cu ecran de 4 inch pe o piaţă unde phableturile fură cota de piaţă de la tablete. Totuşi primele date publicate în cadrul unui studiu de piaţă Slice Intelligence arată că produsul are un mare potenţial, dar doar la un anumit public.
Astfel, aflăm că acest handset ar putea ajuta la maturizarea segmentului de consumatori de produse iPhone. Se pare că 35% dintre cumpărătorii de modele SE au cumpărat un iPhone online în ultimii 2 ani, iar 16% dintre ei au fost în trecut posesori de terminal Android. Ca o comparaţie, 49% dintre cumpărătorii de iPhone 6S vin de la un alt iPhone şi 10% de la Android.
Asta înseamnă că teoretic un iPhone SE e cu 6% mai tentant pentru un utilizator Android decât un iPhone 6S, forţând puţin datele acestui studiu. Slice mai observă şi că în general cumpărătorul noului telefon cu ecran de 4 inch este mai în vârstă, cu nivel de educaţie mai scăzut şi în preponderenta de sex masculin. Publicul ţinta este în zona 45-54 de ani în proporţie de peste o cincime din cumpărătorii iPhone SE, iar 77% dintre cei care au optat pentru iPhone SE sunt bărbaţi.
Aş fi crezut că publicul feminin va fi mai încântat de acest nou iPhone mai mic...