Creşterea celor de la Huawei din ultimii ani a fost resimţită şi în nivelul de popularitate al acestui brand, care a crescut în ultima vreme. Astfel, în top 500 al celor mai valoroase companii din lume publicat de către Brand Finance, compania chineză se situează pe locul 40.
Compania a urcat cu 7 poziţii faţă de anul trecut şi este în acest moment al treilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume. Ocupă un loc fruntaş şi la furnizarea de soluţii IT&C şi telecom. 2016 a însemnat lansarea flagshipului P9 cu cameră duală cu tehnologie Leica, dar şi a lui P9 Plus şi P9 Lite, care au întregit tripleta de succes.
A venit apoi Honor 8 cu designul arătos pe bază de sticlă şi terminalele Nova cu capabilitate selfie deosebită. A urmat Mate 9, care a debutat cu Alexa în SUA la CES 2017 luna trecută şi care concurează cu succes în zona phablet-urilor high end. Pe lângă poziţia 40 în topul Brand Finance, Huawei a ocupat şi locul 72 în "Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel global" realizat de Interbrand, dar şi locul 50 în "Top 100 cele mai valoaroase branduri la nivel mondial", în viziunea Brand Z.
În urma studiului GfK realizat în China acelaşi producător a primit distincţia de "Best Consumer Electronics Brand". Cum Huawei P10 şi P10 Plus se anunţă atractive, compania nu poate decât să urce în toate clasamentele. Profilul său global e sporit şi de parteneriate cu nume mari ca Porsche Design, Harman Kardon sau Leica.