Dacă vă întrebați care este motivul pentru care cei de la Huawei nu își comercializează soluțiile HiSilicon Kirin către alți producători de pe piața smartphone, astăzi primiți și răspunsul. Potrivit lui Body Ji (Senior Product Director în cadrul Huawei), motivul pentru care nu se adoptă această tactică de marketing constă în faptul că firma nu tratează procesoarele Kirin ca un produs, ci ca o proprietate intelectuală.
Această proprietate intelectuală le oferă un avantaj pe piață în fața competitorilor și reprezintă o modalitate prin care compania iese în evidență. După cum bine știți aceste procesoare sunt oferite la bordul terminalelor Huawei și cele din seria Honor, soluții regăsite atât pe modele mid-range, dar și pe telefoane high-end.
În ultimii ani performanțele acestor cipset-uri au ajuns la nivelul rivalilor și Huawei se remarcă și prin unitățile de procesare neurală pe care le aduce la pachet cu soluțiile flagship. Aflați că Huawei a fondat filiala HiSilicon în urmă cu 14 ani și că în momentul de față aproximativ 70% din telefoanele mid-range și high-end Huawei folosesc soluțiile Kirin dezvoltate in-house, în vreme ce telefoanele entry-level adoptă procesoare Qualcomm din seria 400.