HMD a prezentat deja terminale noi în această toamnă, dar planurile pentru brandul Nokia sunt mult mai ample. În perioada următoare accentul va fi pus pe flagship-uri, după cum recunosc chiar reprezentanţii companiei nordice.
De când HMD Global a început să opereze sub-brandul Nokia, au fost vândute 70 de milioane de telefoane, ceea ce înseamnă succes pentru un brand ce picase într-un con de umbră în perioada Windows Phone. După ce şi-a cimentat poziţia în zona midrange şi de buget, HMD se va axa în 2019 pe flagship-uri şi consolidarea brandului în zona upper midrange.
Acolo se bate cu telefoane Xiaomi, Galaxy A-uri noi, o sumedenie de modele Oppo şi Vivo, plus Huawei P-uri şi Mate-uri, dar şi Honor-uri. HMD a promis că are deja câteva telefoane premium pregătite pentru debut în 2019, fără a menţiona totuşi vreun model pe nume. Flagship-urile hardcore ar urma să vină cu inovaţii extra prin 2020 şi 2021. HMD se vrea lider la inovaţii în acea perioadă.
Îmi sună clar a upgrade de optică şi revenirea lui Pureview, dacă mă întrebaţi pe mine. Așteptăm primul telefon cu cameră Penta Lens, cele mai noi procesoare Snapdragon, plus noutăți și la acustică (OZO inclus), unde Nokia 8 a fost as. Se investesc şi bani pentru îmbunătăţirea de customer service şi construirea une comunicaţi online.
Vom vedea şi multe accesorii pentru smartphone-uri, pentru a crea un ecosistem mai larg. Compania a mai confirmat şi că va păstra modelul de nomenclatură, deci vom vedea un Nokia 6.2, 6.3 şi aşa mai departe, plus Nokia 7.2, 8.2 etc. Deocamdată nu mai sunt planuri pentru vreun feature phone retro cum au fost 3310 şi Nokia 8110 4G.