Google Search primește un nou design pe mobil; Simplitatea și eficiența sunt puse pe primul loc

2.179 ori
<b>Google Search primește un nou design pe mobil; Simplitatea și eficiența sunt puse pe primul loc</b>Vineri, motorul de căutare Google a primit un nou design pe mobil. Gigantul afirmă că acesta reprezintă “o reproiectare vizuală majoră” a site-ului. Aflăm astăzi ce presupune mai exact noul aspect, dar și tema pe care s-a concentrat Google odată cu acest

Vineri, motorul de căutare Google a primit un nou design pe mobil. Gigantul afirmă că acesta reprezintă “o reproiectare vizuală majoră” a site-ului. Aflăm astăzi ce presupune mai exact noul aspect, dar și tema pe care s-a concentrat Google odată cu acest update - simplitatea.

Google Search

Aileen Cheng, designerul Google care a condus echipa de reproiectare, a numit noul aspect “O gură de aer proaspăt”. Totodată, acesta a declarat:

“Am vrut să facem un pas înapoi spre simplitate, astfel încât oamenii să găsească ceea ce caută mai rapid și mai facil”

Principalul obiectiv a lui Cheng a fost să simplifice designul motorului de căutare și să le ofere oamenilor informațiile de care au nevoie. Prin urmare, rezultatele afișate ar trebui să fie cât mai clare cu putință, urmând a fi accesate cât mai rapid posibil. O modalitate prin care Google a realizat acest lucru a fost să mărească și să îngroașe textul. În plus, compania a ales să folosească fontul dedicat Google, utilizat deja pe Android și în aplicația Gmail. Rezultatele și titlurile secțiunilor sunt de asemenea, mai mari. Cheng a explicat:

“Aducând în prim plan când și cum folosim fonturile a fost un detaliu important, de asemenea. Acest lucru ajută oamenii să analizeze informațiile mai eficient.”

Noile rezultate Google Search se extind pe tot ecranul, într-o manieră edge-to-edge, iar Google a scăpat și de umbrele din UI. Astfel, este mai ușor să identificăm rezultatele dorite, printr-un aspect mai ordonat și degajat. Afișând rezultatele pe un fundal simplu, Google poate folosi acum culorile pentru a ghida utilizatorii spre informație. Totodată, compania spune că pictogramele și imagistica rotunjită face deja parte din “ADN-ul Google”. Prin urmare, bara de căutare este acum rotunjită, “asortându-se” cu lupa din stânga sa.

Aileen Cheng a mai spus:

“Ținând cont cât de mult a evoluat Google Search de-a lungul anilor, regândirea aspectului motorului de căutare a fost o acțiune complexă. Acum nu mai organizăm informațiile web, ci toate informațiile din întreaga lume. Am început prin a organiza pagini web, dar acum există mult mai multă diversitate în tipurile de conținut și informații cu care ne confruntăm.”

Google spune că noul aspect va fi disponibil pentru toată lumea în următoarele zile, atât pe iOS, cât și pe Android.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×