Succesul celor de la Google la capitolul advertising pe web si-a pierdut valoarea in ultimele luni, dovedind ca pana si gigantul motoarelor de cautare poate fi afectat de recesiune. Pana si advertisingul mobil a resimtit lovitura data de criza economiei mondiale...
In ciuda faptului ca T-Mobile USA, operator de telefonie mobila si partener Google a vandut peste 1 milion de smartphone-uri bazate pe Google Android, numarul nu se compara cu vanzarile de BlackBerry-uri sau iPhone-uri. Totusi, aceste din urma terminale, respectiv platforme nu incorporeaza metode eficiente de advertising, precum Android, cel putin nu inca.
Pe masura ce vanzarea de telefoane Google Android ia avant, veniturile din reclame vor creste, iar advertiserii vor profita de existenta a nu mai putin de 1 miliard de utilizatori de handseturi in lume, monetizand aceasta piata. In ciuda incetinirii progresului la capitolul advertising online, daca reclamele Google raman la fel de relevante si nestresante pe platforma mobila Android, compania ar putea deveni o forta a advertisingului mobil in urmatorii ani.