UPDATE: Cei de la OnePlus vin la scurt timp de la apariția acestor informații în online, cu o declarație oficială din partea lui Louis Li, președintele OnePlus China. O găsești mai jos:
“După lansare, suntem foarte atenți la evoluția vânzărilor, la vocea utilizatorului; există aprecieri și griji, unii utilizatori mi-au transmis mesaje private, acordăm o mare importanță vocii utilizatorului, și vrem să înțelegem situația foarte bine, așa că pentru utilizatorii de OnePlus 12 răspunde în primul rând întrebărilor de mai jos:
Nu este chiar o chestiune de calitate sau de design.
"Capacul bateriei OnePlus 12, modulul camerei foto și cadrul mijlociu implică trei materiale diferite și adoptă un design curbat în anumite puncte. Design-ul camerei foto are două funcții: prima ține de estetică, iar cea de-a doua integrează antena telefonului pentru a îmbunătăți semnificativ semnalul. Acest design nu influențează rezistența la praf și la apă. Pentru a obține impermeabilitate și rezistența la praf sunt importante procesul de etanșare și stratul impermeabil realizat în interiorul telefonului."
"Datorită diferiților coeficienți de dilatare și contracție termică a materialelor și nevoii de producție în masă, orice telefon mobil are o anumită toleranță pentru a preveni ruperea ușoară. În același timp, pentru a păstra design-ul, în timpul procesului de producție adezivul utilizat este înlăturat mecanic."
"Pot să fac o promisiune: dacă nu vă place telefonul după ce îl primiți, am cerut serviciului de clienți să deschidă o linie verde, pentru a facilita înlocuirea sau returnarea în cel mai scurt timp, astfel că nu trebuie să vă faceți griji."
2. „Aceiași prieteni din industrie” compară produsele cu noi. Nu vă implicați în competiții rău intenționate și mici trucuri.
"Unele branduri ajung adesea să inducă în eroare publicul în mod intenționat. Nu îndrăznesc să compare produse, ci doar să răspândească zvonuri. Este clar că sunt îngrijorați de statutul produsului lor flagship amenințat. De asemenea, am luat măsuri relevante împotriva unor „fotografii rău intenționate făcute online” și am obținut rezultate pozitive. Așa că revenind la OnePlus 12, dacă vă place, atunci nu ezitați să-l cumpărați. Dacă nu vă place, îl puteți returna sau schimba oricând în termen de 7 zile fără niciun motiv. Dacă alegeți alte produse, vom continua să muncim din greu pentru a vă câștiga încrederea. Am încredere în puterea produsului OnePlus 12. Produsele bune vorbesc de la sine.”
ARTICOL INIȚIAL:
OnePlus 12 a fost anunţat oficial în China şi ar trebui să vină în Europa prin ianuarie 2023, dar iată că au apărut deja plângerile. Se pare că primii cumpărători au găsit chestii destul de scârboase în componenţa telefonului.
Pe hârtie OnePlus 12 sună bine, între camera cu senzor LYTIA de pe OnePlus Open, ecranul ultra luminos şi procesorul Snapdragon 8 Gen 3. Avea şi mult RAM încărcare rapidă pe fir şi wireless. Ei bine, mai nou s-a umplut reţeaua de socializare Weibo de cazuri ale unor cumpărători de unităţi OnePlus 12, care suferă de probleme cu controlul calităţii.
Printre altele sunt goluri între modulul camerei şi panoul de sticlă din spate. Existau îngrijorări că acest neajuns ar putea duce la anularea rezistenţei la apă şi praf. Cineva de la suportul clienţi OnePlus a asigurat totuşi clientul că nu e cazul. Ce e mai grav e ca un alt utilizator a găsit fire de păr şi o insectă în sticla din spatele telefonului.
Motivul încastrarii lor acolo e cantitatea prea mare de lipici folosită în asamblare. Insecta e minusculă şi a fost prinsă probabil când se aplica lipiciul. Între timp Lu Weibing, general manager Redmi la Xiaomi a început să facă aluzii la OnePlus pe Weibo, afirmând că golurile în carcasă şi lipiciul excesiv sunt semne de standarde interne reduse de producţie.
Face şi aluzie la retururi pe această temă. Rămâne de văzut cum va reacţiona OnePlus totuşi.