Dacă ești săturat peste cap de aceste miniclip-uri de 10 secunde care deja le ai cam pe toate platformele, pot să te anunț că în curând le vei găsi și în YouTube.
Cea mai populară platformă video a anunțat că testează o nouă funcția care va avea denumirea de “Reels” (în română poate va suna altfel).
Spre deosebire de concurenți, durata unui video va ajunge până la 30 de secunde și cel mai important, nu se va șterge după 24 de ore, utilizatorul va decide când vrea să îl șteargă. La fel ca și pe restul platformelor, va exista posibilitatea de a adăuga filtre, stickere, muzică, text și evident, redirecționări spre videourile de pe YouTube.
Având în vedere că aceste “Reel-uri” vor apărea pe pagina principală a YouTube-ului, cât și a fiecărui canal, succesul e aproape garantat. Funcția este una benefică, pentru că Youtube-ul nu are prea multe instrumente prin care publicul poate interacționa cu YouTuberii. Mai mult ca atât, majoritatea creatorilor de content de pe YouTube au canale secundare sau postează pe alte platforme pentru a arăta momente din spatele camerei sau din viața lor. Cu ajutorul Reels, interacțiunea dintre creatori și fani ar trebui să fie mai intensă cred eu.
Ideea clipurilor scurte care dispar singure a fost introdusă de Snapchat în 2013, iar 2 ani mai târziu, Instagram fără nici o remușcare a copiat-o. Astfel că peste 9 luni avea deja 200 milioane de useri activi. Evident, proprietarii, adică Facebook, au răspândit funcția și pe Facebook și pe Messenger. Până și WhatsApp a încercat să introducă această idee în aplicația lor.
Mai pe scurt, Stories peste Stories, cel puțin pe YouTube sper că nu voi vedea blonde cu față de pisică care tac timp de 10 secunde a câte 10 ori.