Ce nu ar face unii? Ce nu ar face Nokia pentru niste vanzari in plus, in special la un produs atat de greu de integrat intr-o reclama de succes? Este vorba de car kitul multimedia CK-20W si de un joc semi-interactiv disponibil la aceasta adresa: www.the-passenger.com
Insotiti-o pe Femeia Fatala in misiunea ei prin Paris, atras de viteza actiunii si de frumusetea eroinei, totul intr-un joculet flash care va va rapi timpul intr-un mod distractiv. Pe nesimtite diverse produse Nokia sunt introduse in joc, drept gadgeturi necesare pentru completarea anumitor misiuni. Conform jocului avem de-a face cu un gadget GPS care are rol de music player si telefon.
Sa aiba el si aceasi efect fatal asupra doamnelor din viata reala? Probabil era doar masina... Revenind la stilul original de a-si face reclama, Nokia are toate ingredientele pentru a atrage navigatorul online cu venit mediu, masina limousine type, amator de car-kituri moderne. Cu un astfel de target fixat si avand ca element cheie o femeie superba, compania finlandeza nu poate da gres.