Nu este chiar stirea zilei sau o noutate neasteptata, dar se pare ca aceste 2 celebre case de mode doresc sa faca o impresie buna pe piata telefoniei mobile, concurand astfel cu Prada sau Armani si telefoanele branduite cu logo-urile acestora.
In timp ce Prada si Armani au cunoscut popularitatea si pe piata handseturilor, datorita colaborarilor cu LG, respectiv Samsung, Tag Heuer se pregateste de asemenea de lansare unui terminal propriu. Dior nu este inca un nume familiar pentru posesorii de telefoane mobile, dar cei de la Swarovski au colaborat de numeroase ori cu producatorii de telefoane mobile, in special la capitolul design, impodobind terminalele cu celebrele cristale care poarta numele brandului.
Conform expertilor industriei handseturilor, in urmatorii 3 ani vom vedea tot mai multe branduri neconventionale, in special cele ale caselor de moda, facandu-si intrarea pe piata mobila. Se estimeaza chiar ca brandurile netraditionale vor atinge o cota de piata de 20%, cu vanzari de 200 de milioane de handseturi pe an. Acest numar trebuie cu siguranta respectat, fiind un factor pe care oamenii din lumea modei nu il pot ignora.