Operatorul DIGI continuă extinderea din Europa, iar pe fondul acordurilor de finanțare cu ING Bank despre care vă vorbeam recent aici, iată că acum are loc lansarea din Belgia după o perioadă de pregătire ce s-a întins pe aproximativ 2 ani și jumătate. S-au mai adăugat și câteva luni de amânare, dar iată că acum operatorul este prezent și pe piața din Belgia.
DIGI oferă în țara de 11 milioane de locuitori un pachet complet ce include 4 tipuri de abonamente de telefonie mobilă, cât și TV digital, telefonie fixă și fibră optică (în anumite zone din Bruxelles). Ca rivali va avea de înfruntat Proximus, Orange și Base în Belgia, iar compania românească are planuri mărețe, care implică o cucerire a pieței belgiene.
Ca reminder, DIGI activează deja în mai multe țări, inclusiv Spania, iar peste tot se aplică același model economic cu accent pe costuri reduse și competitive, un element de atracție pentru cei care caută prețuri mai mici. Ca director general, DIGI Belgia îl va avea pe Jeroen Degadt, oficial ce a declarat că operatorul va oferi prețuri nemaivăzute până acum în Belgia.
Se dorește o transformare a pieței belgiene de telecomunicații iar DIGI vrea să capteze inimile belgienilor, să își construiască astfel brandul și să își asigure o poziție puternică pe piață. Până când își va extinde acoperirea, DIGI colaborează cu rețeaua mobilă Proximus pe o perioadă de 5 ani.