Samsung a decis să anuleze comenzile de terminale pliabile Galaxy Fold în această lună, asta doar dacă nu vor avea solicitări explicite de la cumpărători să nu facă anularea. Vestea vine după ce YouTuberi, jurnalişti şi influenceri au descoperit probleme la nivel de ecran şi construcţie a lui Galaxy Fold, iar Samsung a amânat lansarea produsului pe termen nedeterminat.
A fost şi o disecţie iFixit care a trebuit retrasă şi un eveniment de lansare anulat în China, plus debutul de la final de aprilie din State a fost pus în standby. Samsung a început acum să trimită mailuri spre primii cumpărători, în care menţionează problemele găsite de revieweri şi afirmă că va anula automat comenzile dacă acei cumpărători nu solicită să fie totuşi păstrată comanda lor, în ciuda problemelor descoperite.
Pentru temerari totuşi există o problemă: Samsung nu ştie exact când va începe livrările de modele Galaxy Fold. Iată declaraţia oficială:
Facem progres în îmbunătăţirea lui Galaxy Fold, pentru a ne asigura că se ridică la standardele înalte aşteptate de public. Asta înseamnă că nu putem confirma dată de livrare încă.
Comenzile pot fi totuşi anulate oricând înainte de livrare, dar dacă nu se face asta până la final de lună mai, Samsung va anula automat comenzile celor care nu au dat click pe un link special prin care insistă că vor produsul. Trebuie doar să apeşi pe "Yes, I would like to keep my order" în mailul primit. Samsung a declarat pentru Reuters că termenii din mail vin din cauza unei cerinţe legale impuse în SUA.
Iniţial Samsung se lăudase cu precomenzi care au epuizat stocul în doar o zi, dar apoi au apărut probleme cu ecran umflat de mizerie intrată la balama, probleme cu ecranul odată scoasă folia de protecţie şi altele de gen. Circulă o teorie cu o mutare a lansării în trimestrul 2, sau chiar iulie, dar nimic nu e sigur.