Bluepod Media foloseste Bluetooth-ul ca mediu de advertising

1.462 ori
<b>Bluepod Media foloseste Bluetooth-ul ca mediu de advertising</b>Bluepod Media profita de popularitatea Bluetooth-ului pe telefoanele mobile in ziua de azi, folosind acest tip de conectivitate ca mediu ideal pentru campanii de advertising. Majoritatea telefoanelor (cu exceptia celor low-end) sosesc cu suport Bluetooth,...

Bluepod Media profita de popularitatea Bluetooth-ului pe telefoanele mobile in ziua de azi, folosind acest tip de conectivitate ca mediu ideal pentru campanii de advertising.

Majoritatea telefoanelor (cu exceptia celor low-end) sosesc cu suport Bluetooth, iar ceea ce era odata un lux acum este dotarea standard a unui hnadset. Cei de la BluePod Media folosesc un server Bluetooth pentru a oferi continuturi comerciale sau mesaje de marketing utilizatorilor ce beneficiaza de acoperirea companiei.

Prin intermediul serverelor Bluetooth, BluePod poate administra continuturile publicitare si modurile de furnizare ale acestora din sediul situat in Brighton. Acum ca aceasta tehnologie devine tot mai populara si in sectorul de advertising este greu sa tragem linia intre continut publicitar si spam. Vor exista oare filtre Bluetooth in viitor, asa cum exista filtre anti-spam in cazul SMS-urilor?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×