Prin intermediul unui comunicat de presă cei de la Apple ne anunță astăzi cu privire la lansarea unui nou program de service, ce oferă utilizatorilor alternative pentru repararea iPhone-urilor ieșite din garanție. Programul în sine implică furnizarea service-urilor independente (mici sau mari) cu aceleași componente originale folosite de către Apple, unelte, training și manuale de reparații și diagnosticare precum cele găsite la service-urile autorizate.
Momentan acest program debutează în SUA iar potrivit declarațiilor date de către compania din Cupertino, sunt planuri și pentru o extindere viitoare în mai multe țări. Timp de 1 an cei de la Apple au testat un program pilot cu 20 centre de service independente din America de Nord, Europa și Asia, filiale care în momentul de față oferă piese originale pentru reparații.
Unul dintre oficialii companiei a declarat că programul oferă utilizatorilor certitudinea că reparația iPhone-ului se va realiza ca la carte chiar și în asemenea service-uri independente. Există totuși un aspect de menționat, acela că service-urile ce vor să se alăture programului Apple de față au nevoie de un tehnician certificat (detalii extra aici) de către Apple care să lucreze și să se ocupe de reparații.
Odată ce un asemenea service este inclus în program va primi componente autentice, manuale de reparație și diagnosticare la aceleași prețuri la care și service-urile autorizate Apple le pot achiziționa.