O vorba din batrani spune ca "nu ar trebui sa te scarpini daca nu te mananca", lucru pe care Apple nu l-a facut, lansand serviciul MobileMe, pe care vi-l prezentam in articole anterioare. Lucrurile ar fi stat bine daca acesta si functiona, dar iata ca acum putem doar sa constatam ca mailurile a mii de utilizatori MobileMe au fost pierdute. Si Apple isi cere scuze...
Sambata aflam printr-un post al unui angajat Apple ca 1% din utilizatorii MobileMe nu au putut folosi serviciul de email, care a fost activat sambata. Totusi, inainte de aceasta activare 10% dintre mailurile primite de catre ghinionistii utilizatori au fost pierdute... "probabil". Este vorba despre e-mail-urile primite in perioada 18-22 iulie.
Compania a postat si scuze oficiale sub forma a 4 paragrafe, dar asta nu ii va impiedica pe utilizatori sa urasca serviciul pentru care au platit si care le-a pierdut mailurile. Producatorul lui iPhone ofera pentru 99 de dolari pe an un serviciu care include email, calendar, spatiu de stocare online, photo sharing si o agenda pentru contacte, toate acestea disponibile pe Web. Plangerile utilizatorilor se refera de obicei la mailuri pierdute si la cat de lent se misca calendarul inclus.
Poate ar fi fost mai bine sa vedem intai un MobileMe Beta si nu aceasta graba de a lansa serviciul simultan cu iPhone 3G. Retineti faptul ca in doar 2 saptamani utilizatorii lui MobileMe au gasit peste 70 de buguri. Sa fie Apple gata de a renunta la initiativa sa sau nu se va descuraja atat de usor?