Un nou studiu al celor de la Forrester Research, citat de Wall Street Journal arata că Apple a fost depășită de branduri ca Sony, Microsoft și Samsung la capitolul experiență a consumatorului.
Acesta este al treilea studiu anual realizat de companie și primul în care Apple e sub rivalii săi. Cercetarea se bazează pe un eșantion de 7500 de clienți, întrebați cu privire la experiențele lor în magazinele companiilor și la relația dintre angajat și client, dar și cu privire la suportul tehnic. Amazon e pe primul loc dintre toți cei 17 producători de electronice menționați în studiu și care operează în America de Nord.
Acesta este singurul producător care a obținut 91 de puncte, urmat de Sony, cu 83 puncte, iar Microsoft și Samsung au atins 82 de puncte. Apple e undeva la nivelul a 80 de puncte, iar cele 3 branduri anterior menționate au fost sub Apple anul trecut și acum sunt peste. Motivele pentru care firmă din Cupertino nu a excelat la acest capitol? Afluxul uriaș de clienți și inevitabilitatea problemelor atunci când ai zeci de milioane de terminale mobile pe piață.