În urmă cu câteva zile Apple inaugura în Union Square, în San Francisco un nou Apple Store, care se remarcă prin uşi glisante enorme. Ele au înălţimea de 12 metri şi sunt fabricate din sticlă.
Apple deschidea prima reprezentanta în San Francisco în 2004, cu 100 de angajaţi, iar noul magazin are nu mai puţin de 350 de angajaţi. Precedentul Store atrăsese 20 de milioane de vizitatori, iar cel nou vine cu aşteptări şi mai mari. Acele uşi din sticla sunt unice şi oferă o senzaţie de grandoare şi o abordare post-moderna şi puţin sci-fi dacă vreţi.
Poziţia clădirii e inteligent aleasă, legând piaţa din San Francisco de o zonă metropolitană în care se adună comunitatea din oraş. Acea "plaza" e plină de opere de artă, un spaţiu verde şi au mereu loc concerte acolo. Magazinul Apple cel nou e alimentat în proporţie de 100% cu energie reînnoibilă, inclusiv cea oferită de panouri fotovoltaice integrate în acoperiş.
Secţiunea Genius Grove a acestui Apple Store le permite clienţilor să lucreze împreună cu reprezentanţii Apple Genius, la umbra unor arbori, într-o atmosferă relaxantă. Există şi o zonă numită "The Forum", unde se poate aduna lumea în jurul unui ecran uriaş 6K, un aşa numit Video Wall. E inclusa de asemenea o sală specială pentru echipa business a magazinului, unde au loc discuţii şi sesiuni de training cu antreprenori şi dezvoltatori.
Apple afirmă şi că a colaborat cu şcoala de arte Ruth Asawa pentru a crea un laborator de artă vizuala cu 45 de staţii de lucru bazate pe produse Apple.