Brandul Apple are cel mai mare impact asupra consumatorilor, la nivel global, in vreme ce brandurile Microsoft si chiar USA au nevoie de o redefinire, arata un sondaj publicat luni si analizat de Reuters.
Studiul a fost efectuat de catre brandchannel.com, care a cerut cititorilor sai sa identifice brandurile cu cel mai mare impact asupra vietilor lor. 2000 de studenti si angajati au votat Apple drept castigatorul acestei "batalii a brandurilor". Creatorul lui iPod si Mac a triumfat in 6 categorii diferite, inclusiv "Cel mai necesar brand". Si Microsoft a fost castigator, intr-o categorie neplacuta am putea spune, "Brandul cu care majoritatea cititorilor ar dori sa se certe" si cel pe care majoritatea doreste sa il schimbe.
De o schimbare are nevoie si brandul SUA considera cititorii site-ului anterior mentionat, ce nu a luat in calcul si valoarea economica a brandului, care de obicei claseaza Coca-Cola pe primul loc. In mod bizar, repondentii din 107 tari care au participat la sondaj nu au considerat ca exista un brand "verde" (ecologic) definit foarte clar, in ciuda campaniilor pro-mediu ale marilor companii si a milioanelor de dolari cheltuite.