Providerul de servicii Internet, AOL a anuntat ieri ca va cumpara compania Third Screen Media, care se ocupa cu advertisingul mobil.
Aceasta actiune vine la putin timp dupa decizia Microsoft de a cumpara ScreenTonic, un alt “jucator important” pe piata advertisingului mobil. Contractul incheiat de AOL ii va permite sa concureze cu Google, Yahoo sau Microsoft la capitolul spatiu de advertising pe Internet, mai ales daca avem in vedere ca firmele mentionate anterior si-au imbunatatit deja produsele mobile marindu-si veniturile din aceasta piata aflata in crestere.
Third Screen Media produce 225 de milioane de anunturi publicitare pe luna si va permite AOL sa furnizeze reclame mobile, grafice si pe cele ce au legatura cu motoarele de cautare. Alte achizitii facute recent de AOL (proprietate a trustului Time Warner) include firma de web chat Userplane si Lightningcast, o firma de anunturi online. De asemenea AOL detine Advertising.com. Expertii in domeniu afirma ca recentele achizitii arata ca piata reclamelor mobile este in crestere, mai ales datorita faptului ca numerosi consumatori acceseaza webul de pe telefonul mobil sau alte terminale mobile.