Android domină veniturile din advertising pe mobil în primul trimestru al acestui an; Conduce şi la capitolul trafic

850 ori
<b>Android domină veniturile din advertising pe mobil în primul trimestru al acestui an; Conduce şi la capitolul trafic</b>Raportul trimestrial State of Mobile Advertising de la Opera Mediaworks a fost lansat, iar Android e din nou la v&acirc;rf. Platformă mobilă a celor de la Google domina piaţa de advertising pe mobil, at&acirc;t la capitolul trafic, c&acirc;t şi venit,...

Raportul trimestrial State of Mobile Advertising de la Opera Mediaworks a fost lansat, iar Android e din nou la vârf. Platformă mobilă a celor de la Google domina piaţa de advertising pe mobil, atât la capitolul trafic, cât şi venit, pe primul trimestru al acestui an.

Aceasta este prima oară când Android întrece iOS în aceaste dueluri, deşi la capitolul venituri per impresii iOS e superior. Platforma celor de la Google înregistrează o cotă de 45.8% din totalul veniturilor obţinute din advertisingul pe mobil în primele 3 luni din 2015. În prealabil acest segment era dominat de iPad şi iPhone, dar acum numărul mare de tablete Android şi telefoane îşi face simţită prezenţa.

Totuşi, iPadurile au generat de 4 ori mai mult volum de trafic în aceeaşi perioadă, deci Apple e tot pe cai mari. Cele mai mult venituri pe terminalele mobile au fost generate de aplicaţii de social networking şi jocuri, deşi de obicei lider în acest segment erau aplicaţiile muzicale, video şi media. Se pare şi că în Asia s-a înregistrat o creştere deosebită în advertisingul mobil în pieţe din Asia, Americi şi Africa.

Şi vizualizările din advertisingul video pe mobil au crescut cu 15% faţă de anul trecut.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×