Android domină piața de advertising pe mobil cu 42%, urmată de iOS cu 38%

685 ori
<b>Android domină piața de advertising pe mobil cu 42%, urmată de iOS cu 38%</b>Google și al său Android sunt deocamdată sub Apple când vine vorba despre veniturile din aplicații pentru mobil, dar în primul trimestru al acestui an OS-ul gigantului motoarelor de căutare a cunoscut o creștere. Acesta se aplică pe piața de...

Google și al său Android sunt deocamdată sub Apple când vine vorba despre veniturile din aplicații pentru mobil, dar în primul trimestru al acestui an OS-ul gigantului motoarelor de căutare a cunoscut o creștere. Acesta se aplică pe piața de advertising mobil.

Astfel, Android are o cotă de 42% pe această piață în primele 3 luni ale anului, iar advertiserii încep să considere Android o platformă interesantă. Probabil că știți că Google își ia majoritatea veniturilor din reclame online, iar compania a prevăzut ascensiunea mediului mobil și a investit serios în proiecte asociate. Evoluția către mobil drept platforma esențială de servire a reclamelor și nu doar secundară față de desktop își arată roadele.

Android domina piața de advertising pe mobil, cu 42% cota, este peste iOS!

Google a fost unul dintre primii jucători de pe piața care a targetat în mod reușit publicul de pe mobile. Apple obișnuia să domine zona de advertising pe mobil cu un ecart uriaș, care a început să se micșoreze acum, ba chiar să și dispară. Până în trimestrul trecut, iOS era cea mai atractivă platforma dacă erai advertiser pe mobil, dar acum Android e la putere. Dacă OS-ul celor de la Googlare o cotă de 42%, aflați că iOS are acum doar 38%

Cota câștigată de Android vine mai degrabă din scăderea cotelor lui Symbian și BlackBerry. Totuși, Android mai are un drum plung de parcus până va ajunge la veniturile lui iOS. Platforma Apple aduce peste jumătate din veniturile globale din advertising pe mobil. Dacă intrăm în fragmentare pe Android, descoperim că Samsung aduce 60% din traficul de reclame în acest segment, iar LG se afla la 11.11%, în vreme ce Motorola, HTC și ZTE au împreună doar 12%.

Android domina piața de advertising pe mobil, cu 42% cota, este peste iOS!

Cifrele se aplică pe primul trimestru al acestui an, iar astfel avem o idee cam ce înseamnă Samsung pentru piața terminalelor mobile. și segmentarea pe continente și tari e interesantă. Astfel, piața asiatică, în special China și India cunoaște un boom, depășind Europa drept a doua cea mai mare piața de reclame pe mobil. SUA aduce peste jumătate din traficul mobil pe partea de reclame, dar India se afla pe locul 2.

Va fi interesant de văzut unde intră în ecuație și Facebook, care a lansat propria sa rețea de reclame mobile. Exista oare loc aici si pentru alti jucatori, precum Windows Phone?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×