Allview duce la un nou nivel experienţa de prezentare a produselor sale, prin intermediul unei experienţe premium oferită în magazinele de retail. Astfel, compania braşoveană va schmba modul în care clientul interacţionează cu smartphone-urile afişate în magazinele de specialitate.
Standurile interactive UI sunt bazate pe o tehnologie proprie de display-uri şi au rolul de a detalia gamele de top de terminale Allview X4 Soul, X4 Soul Infinity şi X4 Soul Infinity Plus. Aceste standuri pot fi văzute în acţiune şi testate în showroom-ul eMAG din Crângași, Bucureşti, urmând ca apoi să ajungă şi în alte magazine. Interactivitatea e cheia aici, panourile putând fi activate prin atingerea ecranului şi oferind toate informaţiile necesare pentru client, dar şi permiţându-le să afle ce telefon li se potriveşte.
Aflaţi şi detalii despre asistentul în limba română AVI, dar şi cum puteţi face upgrade unui telefon X4 Soul Infinity. Există o secţiune Produs, cu detalii despre respectivul telefon, dar şi una de Comparaţie Telefoane, Servicii şi "Mă Simt Norocos!". Cea din urmă pune la bătaie un concurs prin care clientul trebuie să încarce pe display datele de contact şi se va înscrie automat în baza de date Allview.
Cine se înscrie între 20 octombrie şi 20 decembrie poate câştiga un telefon Allview X4 Soul Infinity L, prin intermediul unei trageri la sorţi care are loc pe 20 decembrie.