Artiştii au sărit în cârca Apple pentru reclama la noul iPad, care striveşte creativitatea umană

758 ori
<b>Artiştii au sărit în cârca Apple pentru reclama la noul iPad, care striveşte creativitatea umană</b>Nicio lansare Apple fără scandal, se pare, aşa că noile iPad-uri prezentate recent tocmai au parte de nişte hype negativ. Se pare că spotul lor promoţional a stârnit furia artiştilor, aşa rău încât Apple şi-a cerut scuze

Nicio lansare Apple fără scandal, se pare, aşa că noile iPad-uri prezentate recent tocmai au parte de nişte hype negativ. Se pare că spotul lor promoţional a stârnit furia artiştilor, aşa rău încât Apple şi-a cerut scuze.

Aşa cum probabil ştiţi deja, Apple a prezentat în ultima săptămână un iPad Pro nou, aşa potent cu al său CPU M4 încât ar face de râs şi nişte desktopuri cu Core 9 Ultra, conform Apple. Ei bine pentru a promova tableta, Apple a creat un spot în care o serie de obiecte ce reprezintă creativitatea fiinţei umane sunt zdrobite de o presă uriaşă.

Artiştii digitali, muzicienii şi nu numai au reacţionat negativ, afirmând că aceasta este o metaforă la adresa zdrobirii creativităţii umane de către AI. Şi celebrităţi au luat poziţie, precum actorul britanic Hugh Grant, care a scris următoarele pe Twitter:

“Distrugerea experienţei umane, mulţumită Silicon Valley.”

Printre obiectele zdrobite se numără cutii de vopsea, un pian, o sculptură, aparate foto şi multe altele. Toate înlocuite de un iPad Pro, care, ce e drept în prezentarea oficială nu a apărut cu prea multe funcţii AI. Alţi actori sau celebrităţi care au reacţionat la reclama sunt Reed Morano, regizor "Handmaid's Talle", Ed Solomon, scenaristul "Men in Black" sau Justine Bateman, cunoscută pentru "Family Ties", "Desperate Housewives" şi "Californication".

Apple şi-a cerut scuze prin comunicatul de mai jos via Tor Myhren, VP Apple al comunicațiilor de marketing şi a promis că nu va difuza reclama la TV. 

“Creativitatea se află în ADN-ul nostru la Apple și este incredibil de important pentru noi să proiectăm produse care să dea putere creativilor din întreaga lume. Scopul nostru este să sărbătorim mereu nenumăratele moduri în care utilizatorii se exprimă și să-și aducă ideile la viață prin iPad. Am ratat marcajul cu acest videoclip și ne pare rău.”

 

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×