Astăzi avem și un articol mai special, unul pe seama căruia veți afla care sunt cele mai valoroase 100 branduri din lume în 2018 - un clasament creat de către firma globală de consultanță BrandZ combinând date preluate din partea Kantar și Bloomberg. Și în acest an podiumul arată similar cu cel de anul trecut, atunci când Google ocupa prima poziție, iar Apple se mulțumea cu plasarea pe locul secund.
În 2018 îi avem pe cei de al Google pe primul loc cu o evaluare a brandului de 302.06 miliarde de dolari (creștere de 23% față de anul trecut), în vreme ce Apple ocupă locul 2 cu o valoare a brandului de 300.59 miliarde de dolari (creștere de 28% față de 2017.
- Google - 302.06 miliarde dolari
- Apple - 300.59 miliarde dolari
- Amazon - 208 miliarde dolari
- Microsoft - 201 miliarde dolari
- Tencent - 179 miliarde dolari
- Facebook - 162 miliarde dolari
- Visa - 146 miliarde dolari
- McDonald's - 126 miliarde dolari
- Alibaba Group - 113 miliarde dolari
- AT&T - 107 miliarde dolari
Ultimul loc de pe podium îi este rezervat lui Amazon, gigant evaluat la o valoare de piață de 208 miliarde de dolari. Vedeți mai sus și cum se prezintă și restul topului unde apar nume precum Microsoft, Facebook, McDonald's, ba chiar și Alibaba. Pentru cei interesați de brandurile ce activează în zona smartphone, aflați că Samsung este pe 33 cu o evaluare la 32.19 miliarde de dolari, iar Huawei pe 48 cu o evaluare de 24.92 miliarde dolari.