După ce am aflat că în ultimele 6 luni Tazz by eMAG a atras investiții de peste 25 milioane de lei și după ce am văzut cea mai nouă reclamă asociată serviciului de livrări, iată că astăzi mai vine o veste proaspătă. Suntem informați prin intermediul unui comunicat de presă că eMAG a încheiat un parteneriat cu Autonom (furnizor integrat de soluții de mobilitate și finanțare) prin care restaurantele sunt sprijinite să își continue activitatea în contextul restricțiilor impuse de pandemia Covid-19.
Acest parteneriat constă în extinderea flotei auto de livrare a Tazz by eMAG cu 100 de autoturisme noi, prin intermediul serviciului de închiriere auto pe termen mediu oferit de Autonom. Aflăm că în urma acestui proces de extindere, flota serviciului de livrări numără 2000 de autovehicule și 1000 de biciclete și scutere. Iată ce a spus despre parteneriat Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG:
"Urmărim permanent să ne îmbunătățim capacitatea de livrare, iar acest parteneriat va permite Tazz by eMAG să colaboreze cu mai multe restaurante locale și să extindă echipa de curieri astfel încât să fie și mai aproape de acest obiectiv."
De asemenea, suntem informați că Tazz by eMAG este disponibil în prezent în 20 de orașe din România și că mașinile din noua flotă vor putea fi utilizate de către curierii din București, Cluj și Timișoara. În aplicația Tazz sunt înrolate peste 2000 de restaurante și pe lângă mâncare puteți comanda și bunuri de larg consum sau produse disponibile în showroom-urile eMAG cu livrare în maxim 60 de zile.
Și Dan Ștefan, cofondator și coacționar al Autonom a vorbit despre acest parteneriat:
"Suntem încântați să continuăm colaborarea cu Tazz by eMAG printr-un nou proiect și să punem în mișcare roțile business-ului românesc. De la apariția pandemiei de COVID-19, platformele de livrare au avut un rol fundamental în susținerea afacerilor locale mici: restaurante, cafenele și magazine, ajutându-le să-și deservească clienții în continuare, în ciuda circumstanțelor dificile. Cu cele 100 de mașini noi care au intrat în flota Tazz by eMAG, îi încurajăm pe români să sprijine în continuare brandurile locale și micii antreprenori, beneficiind de livrare rapidă a produselor preferate la domiciliu sau la birou."
Ce mai aflăm este că Tazz by eMAG a crescut cu 800% de la începutul acestui an, asta în contextul pandemiei. În prezent compania trece printr-o perioadă de expansiune rapidă ce presupune investiții în dezvoltarea tehnologiei și a infrastructurii, extinderea echipei, precum și noi parteneriate cu restaurante și retaileri.