Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024 se lansează pe 27 septembrie; Ce buget are și ce acte sunt necesare?

621 ori
<b>Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024 se lansează pe 27 septembrie; Ce buget are și ce acte sunt necesare?</b>Suntem din nou în acea perioadă a anului când încep programele de susținere a celor care doresc să adopte soluții de alimentare alternative. Astfel, pe 27 septembrie 2024 începe programul Casa Verde Fotovoltaice pentru persoane fizice

Suntem din nou în acea perioadă a anului când încep programele de susținere a celor care doresc să adopte soluții de alimentare alternative. Astfel, pe 27 septembrie 2024 începe programul Casa Verde Fotovoltaice pentru persoane fizice. Mai jos aflați detalii despre bugetul disponibil, condițiile și actele necesare pentru înscriere.

Programul debutează pe 27 septembrie 2024, de la ora 10:00 și se desfășoară până pe 8 octombrie 2024, fiecare regiune având o zi dedicată, sau până la epuizarea bugetului aferent. Înscrierea se face prin aplicația disponibilă pe www.afm.ro . Bugetul este unul record, în valoare de aproximativ 2 miliarde de lei.

Autoritățile și-au propus să implementeze sisteme de panouri fotovoltaice în alte aproximativ 67.000 de gospodării. După această sesiune, în total, circa 200.000 de gospodării vor beneficia de energie verde și își vor reduce costurile facturilor la energie electrică. Noutatea acestei ediții constă în finanțarea instalațiilor pentru stocarea energiei electrice produse de panourile fotovoltaice.

Subvenția a crescut de la 20.000 la 30.000 de lei, oferind un sprijin financiar semnificativ celor care participă la program. Aplicația informatică asociată programului a fost, de asemenea, îmbunătățită. Înainte de deschiderea oficială a sesiunii de înscriere, utilizatorii își pot crea conturi pentru a se familiariza cu platforma, astfel încât să fie pregătiți în ziua dedicată înscrierii.

În ziua înscrierii, va fi necesar doar să încărcați documentele solicitate. Fiecare regiune va avea o singură zi alocată, în contrast cu cele trei zile din ediția precedentă.

Documentele necesare pentru înscriere:

  • a) actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicație;  
  • b) certificatul de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat de la ANAF;  
  • c) certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local;  
  • d) extras de carte funciară, nu mai vechi de 60 de zile la data înscrierii în aplicație;  
  • e) copia cărții funciare colective, dacă este cazul.

Documentele trebuie să fie valabile la momentul înscrierii. Fiecare persoană se poate înscrie o singură dată în cadrul unei sesiuni, pentru un singur imobil.

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×