Orange România a anunțat tendințele consumatorilor pe 2020 și direcțiile strategice pentru 2021; Mai multe terminale 5G în portofoliu și un ecosistem performant

2.172 ori
<b>Orange România a anunțat tendințele consumatorilor pe 2020 și direcțiile strategice pentru 2021; Mai multe terminale 5G în portofoliu și un ecosistem performant</b>2020 a fost un an provocator pentru toată lumea și un an plin pentru Orange România, se pare. Astăzi a avut loc o conferință de presă virtuală în cadrul căreia am participat și noi. Astfel, am aflat cifre și tendințele pentru anul 2020, cât și o parte

2020 a fost un an provocator pentru toată lumea și un an plin pentru Orange România, se pare. Astăzi a avut loc o conferință de presă virtuală în cadrul căreia am participat și noi. Astfel, am aflat câteva procente și tendințele consumatorilor pentru anul 2020, cât și o parte dintre planurile operatorului de telefonie mobilă pentru 2021. Avem toate detaliile în rândurile de mai jos.

Orange

Aflăm că în 2020 aplicația “My Orangea înregistrat cu 35% mai mulți utilizatori față de 2019, iar 1 din 4 smartphone-uri vândute beneficiază de conexiune 5G. De asemenea, s-a observat o creștere cu 40% a datelor mobile consumate per utilizator, iar vânzările prin Orange eShop au fost de trei ori mai mari în trimestrul 4 din 2020 față de anul 2019. Având în vedere cererea de smartphone-uri 5G, mai mult de jumătate dintre device-urile din portofoliul Orange beneficiază de această tehnologie. 

Orange

Astfel, aflăm că Orange România va continua să ofere clienților cea mai bună experiență și pregătesc un ecosistem complet 5G format din router, telefon și tabletă. De asemenea, operatorul va continua în 2021 să construiască în jurul nevoii de conectivitate pentru acasă: educație digitală, well being, sport, mobilitate, internet, smartphone și va juca în zona eco-friendly. Astfel, Orange a lansat programul buy-back 5G care aduce un discount de minim 70 de euro extra la achiziția unui telefon nou 5G.

Totodată, pentru a susține consumul responsabil, Orange va pregăti în 2021 un portofoliu de telefoane recondiționate accesibil, avantajos și atractiv pentru clienți. Prin urmare, operatorul caută să ofere clienților un ecosistem de produse performant, servicii și produse inovative pentru a aduce în prim plan o experiență mai bună, luând în calcul și consumul responsabil.

Orange

În zona de servicii digitale, Orange a înregistrat o creștere de 60% pentru plățile digitale în 2020, iar acest trend se menține și în 2021. Pentru a veni în ajutorul clienților, aflăm că Orange a îmbunătățit programul de loialitate pentru clienții săi. Astfel, toți clienții care folosesc plățile digitale, primesc 20% din valoarea facturilor în puncte Thank You. În trecut, această valoare era de doar 10%. 

Tot anul trecut, aplicația My Orange a primit o zonă de chat și suport tehnic dedicată, iar serviciul eSIM se poate activa facil, din aplicație, contribuind la o experiență 100% digitală. Nu putem uita nici de YOXO, abonamentul 100% digital lansat în 2020 care oferă clienților flexibilitate și transparență. Astfel, nu e de mirare că Orange se va concentra și va continua dezvoltarea acestui serviciu și în 2021.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×