Netflix a investit multe miliarde de dolari în seriale, filme şi documentare originale, iar acum doreşte să dezvolte o nouă parte a businessului său. Aparent ar lucra la un soi de reţea sau platformă de socializare cunoscută ca "N-Plus" şi axată pe discuţii despre producţiile sale.
Scăpările arată că Netflix lucrează la "un viitor spaţiu online unde poţi afla mai multe despre producţiile Netflix pe care le apreciezi şi orice are legătură cu ele". Gigantul streaming-ului a realizat deja sondaje pe grupuri de utilizatori cu privire la conţinuturi, precum podcasturi şi playlisturi generate de utilizatori. Se discuta şi despre ghiduri de tip "how to", dar nu e clar ce rol vor avea acestea. Playlisturile generate de utilizatori pot include filme şi seriale de pe Netflix, care pot fi apoi partajate în cadrul platformei de socializare N-Plus.
Cei care sunt în reţea, dar nu sunt abonaţi vor putea vedea doar trailerele acelor producţii. Playlisturile reprezintă unul dintre punctele forte ale celor de la Spotify şi YouTube, iar Netflix vrea să îşi compileze producţiile cum fac rivalii săi cu muzica sau clipurile. Ne-am putea chiar gândi că se apucă la rândul său de streaming muzical sau de podcasturi, dar cred că privim departe deja. Alte idei explorate pentru platformă N-Plus includ recenzii ale filmelor postate de utilizatori în stil IMDB, dar şi informaţii exclusive din culisele filmărilor postate acolo.
O funcţie SF este cea care permite unui grup mare de utilizatori să influenţeze dezvoltarea unui serial aflat în producţie. Ca neajuns pentru Netflix aş zice că N-Plus ne va fura ochii de la producţiile sale, cum se întâmplă uneori cu Facebook când privim un serial.