Meta promite un Facebook fără algoritmi! Se întoarce la rădăcini?

1.095 ori
<b>Meta promite un Facebook fără algoritmi! Se întoarce la rădăcini?</b>Dacă Instagram şi WhatsApp merg excelent, Facebook pare să fie cățelușul șchiop al trustului Meta. Mark Zuckerberg a sesizat problema şi a promis o revenire la „OG Facebook”, adică Facebook aşa cum era „pe vremuri”. Ce înseamnă asta aflaţi mai jos

Dacă Instagram şi WhatsApp merg excelent, Facebook pare să fie cățelușul șchiop al trustului Meta. Mark Zuckerberg a sesizat problema şi a promis o revenire la „OG Facebook”, adică Facebook aşa cum era „pe vremuri”. Ce înseamnă asta aflaţi mai jos.

Meta va face o schimbare importantă în 2025, urmând a aduce Facebook mai aproape de definiţia, direcţia şi intenţia sa originală. CEO-ul Mark Zuckerberg a dezvăluit că strategia „OG Facebook” are ca scop să reducă influența algoritmilor şi să crească importanța şi vizibilitatea postărilor de la prieteni şi familie.

Asta în loc de conţinut sponsorizat. Sincer, parcă am mai auzit această promisiune cu câţiva ani în urmă, dar nu s-a concretizat. Ideea este că ni s-au umplut feed-urile de reclame şi conţinut recomandat irelevant.

Ce ar putea însemna OG Facebook?

  • Mai puțin conținut sponsorizat și recomandări – Feed-ul devine cronologic, bazat pe interacțiuni directe, nu pe algoritmi.
  • Mai mult conținut de la prieteni și familie – Facebook revine la ideea inițială de rețea socială axată pe conexiunile reale.
  • Funcționalități mai simple și intuitive – Scapă de funcţii care îngreunează experiența utilizatorilor.
  • Mai puțin focus pe Reels și conținut viral – Se opreşte din trendul de pe TikTok şi Instagram.
  • Comunități și grupuri mai relevante – Comunităţi care chiar au ceva în comun.

Tot mai mulţi oameni renunţă la Facebook şi media sa de vârstă creşte, deci factorul cool dispare. De aici nevoia de reinventare.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×