Scriam pe 5 octombrie cu privire la o aplicaţie pentru mobil ce teoretic avea sa fie lansată de Altex la final de luna octombrie, la fix pentru campania Black Friday şi azi am pus mâna pe primele capturi de ecran. Ele ne parvin via BF.ro, care are aceste screenshoturi în exclusivitate.
Este o interfaţă aerisită, cu bară de căutare sus, categorii pentru produse şi tab-uri jos pentru Acasă, Produse, Coş, Favorite şi Cont. Fiecare pagină de produs replică experienţa de pe desktop într-o variantă mai light şi lasa la îndemână opţiunea de "adăugă în coş". Avem şi un simbol verde care ne arată că produsul e în stoc. E vorba despre o aplicaţie Android aici şi nu ştim încă dacă va exista una şi pentru iOS, dar sunt şanse mari să se întâmple asta.
Mai aflăm şi că Altex îşi pregăteşte propriul marketplace, care va fi lansat în curând. Asta vine la 2 ani după ce a părăsit marketplace-ul eMAG. Toate aceste mutări vin pe fondul creşterii retailerului în ultimul an. Altex a lansat în 2021 şi serviciul de turism Altex Travel, alături de cei de la Karpaten Turism, dar şi un sistem bazat pe etichete electronice care aliniază preţurile din magazinele fizice cu cele din online.
În plus, recent s-a realizat şi o primenire a interfeţei site-ului altex.ro, la timp pentru Black Friday. Acea linie de design se va reflecta şi în aplicaţia de pe mobil.