Producătorul chinez, Huawei, a avut o mulțime de probleme de când SUA a sancționat compania. Astfel, este destul de greu pentru aceștia să se mențină relevanți în industria smartphone-urilor. Totuși, Huawei a reușit să intre pe piața autovehiculelor electrice recent, iar purtabilele precum smartwatch-urile și căștile wireless sunt foarte apreciate la nivel global. Aflăm astăzi că Huawei ar urma să organizeze un eveniment pe data de 19 mai. În rândurile de mai jos avem detalii despre ce ar urma să lanseze Huawei atunci.
Potrivit unui zvonac de pe Weibo, compania ar urma să lanseze mai multe produse în cadrul acestui eveniment. Printre acestea s-ar afla noi căști true-wireless, așa-zise FreeBuds 4, succesoare pentru modelul FreeBuds 3. Acestea ar urma să aibă un design nou, un sistem de anulare a zgomotului de fundal mai avansat, cât și o autonomie mai bună.
În plus, aflăm că se pregătesc și noi purtabile pentru fitness din seria Huawei Watch 3. Acestea ar urma să ruleze în acest an HarmonyOS (HongMeng OS după denumirea din China). Ne putem aștepta la o nouă interfață, dar și suport eSIM și un magazin pentru aplicații mai generos. Va trebui totuși să așteptăm până la debut pentru a afla mai multe detalii despre noul sistem de operare.
Adiționat, există zvonuri conform cărora Huawei va lansa un nou laptop din seria MateBook. Acesta ar fi un notebook high-end de 16 inch despre care nu există prea multe informații momentan. Pe partea de telefoane mobile nu ne putem aștepta însă la prea multe noutăți. Recent compania a listat pe site-ul său modelele Huawei Mate 40 Pro 4G și Mate X2 4G, dispozitive cu CPU Kirin 9000 și conexiune 4G LTE. Nu știm încă dacă acestea ar urma să debuteze global. Șansele să vedem noua seria Huawei P50 sunt mici, având în vedere că zvonurile vorbesc despre un eveniment abia în luna iunie pentru acest lineup.
În acest an Huawei a avut o scădere de 16.5% în ceea ce privește vânzările pe primul trimestru din acest an, comparativ cu anul trecut. Acest lucru se datorează în principal sancțiunilor SUA care au forțat compania să își reorganizeze subit strategia de business și chiar să vândă sub-brandul Honor.