E una să te iei după recenziile postate în dreptul unui local pe Google şi alta să afli ce emoţii au simţit oamenii în respectivul loc. Cel mai nou brevet Google sună în stil Minority Report şi parcă aminteşte puţin şi de filmul Equilibrium.
Aparent marele G vrea să adune date biometrice folosind camera frontală a smartphone-urilor pentru a ne observa reacţiile la rezultatele de căutare. În documentele oficiale sunt menţionaţi factori precum temperatura corpului, pulsul, dilatarea pupilei şi rata de clipire sau mişcările ochilor. În plus, înroşirea fetei e şi ea bifata, în încercarea de a afla cum se simte utilizatorul în relaţie cu rezultatele afişate.
Un anumit "scor al satisfacţiei" va fi astfel generat şi Google îşi va modifica cu mai mare precizie algoritmul şi rezultatele căutărilor. Să sperăm că există totuşi şi opţiunea de a alege să nu ne fie urmărite emoţiile si reactiile totuşi, pentru că altfel intrăm într-o epocă digitală în care încălcarea intimităţii va fi la ordinea zilei, că nu că nu ar fi deja aşa parţial...